Nye medlemmer

(Vi mangler en medlemsansvarlig i klubben som kan stå for f.eks. kontakt med nye medlemmer.)

Prøvetræning:

• Vi giver mulighed for at prøvetræne med holdet inden man skal meldes ind, så du kan mærke om det er noget for dig.
  • Du starter til en prøvetræning ved at skrive eller ringe til træneren for holdet. Hvis du er i tvivl så tag kontakt til klubbens formand.
  • Man er desuden altid velkommen til at komme forbi og se en træning.

Indmelding:

• Hvis du ønsker at melde dig ind skal du udfylde formularen på det pågældende holds side. Denne findes  øverst på siden under "Tilmelding".

Kontingent:

• Beløb for kontingentbetaling kan ses på holdets side og betales via holdsport.
  • Kontingentet betales halvårligt hvor der vil komme en påmindelse på mail fra Holdsport.

Er du i tvivl om hvilket hold du hører til på aldersmæssigt så se gerne her:

Kontaktformular

Har du/i yderligere spørgsmål eller søger hjælp til noget så er i velkomne til at kontakte klubben her.